Bron: Loyens & Loeff
Loyens & Loeff viert vandaag de verhuizing naar een nieuw kantoor in Zürich. De verhuizing markeert de volgende stap in de uitbreiding van de hoogwaardige juridische en fiscale capaciteiten in Zwitserland.
Willem Jarigsma, Managing Partner: "We hebben al sinds 1983 een kantoor in Zwitserland waar we Nederlands, Belgisch en Luxemburgs recht praktiseerden. Toen we in 2015 onze licentie voor Zwitsers recht ontvingen, zijn we begonnen met de implementatie van onze langetermijnstrategie voor de opbouw van onze Zwitserse capaciteiten en ik ben blij dat we die eerste mijlpaal hebben bereikt. De verhuizing naar een grotere kantoorruimte markeert de volgende stap in onze groei en stelt ons in staat om nog meer juridisch talent aan te trekken. Investeren in getalenteerde advocaten is een belangrijk onderdeel van onze strategie."
Beat Baumgartner, advocaat en belastingadviseur: "We werken in kleine, sectorgerichte teams, waardoor we waarde kunnen toevoegen aan de zakelijke doelstellingen van onze cliënten. Onze cliënten zijn zeer te spreken over onze oplossingsgerichte fiscale en juridische adviezen en waarderen onze open, transparante bedrijfscultuur. Vooral onze kennis en expertise op het gebied van Europese regelgeving is zeer belangrijk in veel Zwitserse sectoren. We bieden onze cliënten echte oplossingen voor hun uitdagingen die niet ophouden bij de grens en we combineren Zwitsers technisch advies met onze internationale expertise."
Loyens & Loeff heeft op dit moment meer dan 850 professionals in dienst verspreid over 13 kantoren in belangrijke financiële centra in de wereld. Het kantoor in Zwitserland bedient hoofdzakelijk multinationals, commoditybedrijven, investeerders, ‘private equity'-maatschappijen en familiebedrijven.
8