Vandaag introduceert mth accountants & adviseurs haar nieuwe merkpositionering die onder andere tot uiting komt in een nieuwe identiteit en merkbelofte. De herformulering van visie, missie en kernwaarden zijn het resultaat van een intensief traject in samenwerking met klanten en medewerkers van mth.
Relaties bouwen, waarde creëren
Bestuursvoorzitter Olaf ten Hoopen legt uit: ‘We zijn teruggegaan naar onze roots, de pioniersfase, om te kijken waarom we in 1950 zijn gestart. Vervolgens ontdekten we dat onze ontstaansreden nog exact gelijk is aan de huidige bestaansreden. Dat is natuurlijk prachtig. Vanuit het geloof dat ondernemers het verschil maken voor onze welvaart en ons welzijn, wilden we in 1950 ondernemers in hun kracht zetten. Die visie hebben we nog steeds. Hoe we dat doen? Relaties bouwen en waarde creëren. Dat is onze nieuwe merkbelofte en dat straalt ons nieuwe merk en huisstijl ook uit', aldus Ten Hoopen.
De mth missie
Mth heeft als missie om bij te dragen aan persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed van ondernemend Nederland en de eigen medewerkers. Dat is een stevige ambitie. Een ambitie die alleen haalbaar is door intensieve samenwerking. De nieuwe kernwaarden van mth; vertrouwen, openheid, doelgerichtheid, verantwoordelijkheid en ambitie zijn ingrediënten voor een effectieve en succesvolle samenwerking.
Het waarde-gesprek
In lijn met de nieuwe positionering start mth met: ‘het waarde-gesprek'. Dit format is ontwikkeld om ondernemers de kans te geven om zonder kosten samen met onze corporate finance adviseurs te kijken waar waarde kan worden gecreëerd in de eigen bedrijfsactiviteiten. Een dynamische en laagdrempelige manier van kennismaken.
Bron: MTH
2